CZ
EN
DE
Vyhledání:
Aktuálně

Kancelář tajemníka


Bc. Hájková Radomíra - Vedoucí odboru
Email: hajkova@muuo.cz
Telefon: 465 514 233, 777 736 559
Budova: A
Číslo dveří: 237
Bc. Hájková Radomíra
Pracovní náplň: Vedoucí odboru
Břízová Lucie - Odborná referentka
Email: brizova@muuo.cz
Telefon: 465 514 235, 725 092 528
Budova: A
Číslo dveří: 207
Pracovní náplň: Sekretariát starosty města
Lukesová Iva - Odborná referentka
Email: lukesova@muuo.cz
Telefon: 465 514 241, 736 516 279
Budova: A
Číslo dveří: 311
Pracovní náplň: Mzdová a personální agenda
Bc. Habrová Karina - Odborná referentka
Email: habrova@muuo.cz
Telefon: 465 514 236, 725 092 528
Budova: A
Číslo dveří:
Pracovní náplň: Sekretariát starosty města
Řehůřek Josef - Odborný referent
Email: rehurek@muuo.cz
Telefon: 465 514 224, 777 736 317
Budova: A
Číslo dveří: 247
Pracovní náplň: Údržba referentských vozů, správce budov MěÚ, příjem oznámení o shromáždění
Kovářová Eva - Odborná referentka
Email: kovarova@muuo.cz
Telefon: 465 514 269, 736 516 269
Budova: A
Číslo dveří: 100
Pracovní náplň: Podatelna - příjem a výdej písemností
Košnarová Iveta - Odborná referentka
Email: kosnarova@muuo.cz
Telefon: 465 514 200, 774 736 560
Budova: A
Číslo dveří: 100
Pracovní náplň: Podatelna - příjem a výdej písemností, správa spisovny MěÚ, vyhledávání dokumentů ve spisovně (potvrzení doby zaměstnání, výdělků...)
Smolová Alena - Odborná referentka
Email: smolova@muuo.cz
Telefon: 465 514 238, 777 736 791
Budova: A
Číslo dveří: 218
Pracovní náplň: Ekonomka odboru, zásobování úřadu kancelářským a ostatním spotřebním materiálem, vedení objednávek, správce budov a vybavení MěÚ, zabezpečení jejich oprav a údržby
Ing. Čajka Jiří - Oddělení informatiky - vedoucí
Email: cajka@muuo.cz
Telefon: 465 514 310, 777 736 323
Budova: A
Číslo dveří: 233
Ing. Čajka Jiří
Pracovní náplň: informatik
Černoch Zdeněk - Oddělení informatiky - informatik
Email: cernoch@muuo.cz
Telefon: 465 514 252, 777 736 321
Budova: A
Číslo dveří: 232
Pracovní náplň: Správa počítačů a počítačové sítě úřadu
Prokeš Lukáš - Oddělení informatiky - informatik úřadu,webmaster
Email: prokes@muuo.cz
Telefon: 465 514 211, 777 590 792
Budova: A
Číslo dveří: 232
Pracovní náplň: Správa počítačů a počítačové sítě úřadu, webmaster

Kancelář tajemníka

V oblasti samostatné působnosti:

  • zajišťuje vnitřního chod Městského úřadu Ústí nad Orlicí a to zejména na úseku provozu, údržby a oprav budov, běžné údržby referentských vozidel a vedení příslušné agendy, vybavenosti úřadu technickým zařízením, nábytkem, kancelářskými potřebami, provozu podatelny, spisovny, centrální evidence uzavřených smluv,
  • zajišťuje komplexní servis pro starostu, místostarosty a tajemníka úřadu,
  • zajišťuje organizačně-technické činnosti spojené zejména s jednáními zastupitelstva města (dále jen „ZM“) a  rady města (dále jen „RM“) a zpracovává ucelené agendy týkající se těchto jednání,
  • vede evidenci zápisů z jednání komisí RM a výborů ZM,
  • vede evidenci stížností a petic adresovaných orgánům města,
  • zajišťuje ve spolupráci s ostatními odbory partnerské vztahy města,
  • zabezpečuje dodržování platné právní úpravy o státním znaku a státní vlajce včetně vedení agendy spojené s užíváním symbolů města,
  • zajišťuje komplexní mzdovou a personální agendu zaměstnanců úřadu, zaměstnanců města nezařazených do úřadu a členů ZM, RM, výborů ZM a komisí RM včetně zpracování příslušných evidencí a výkaznictví,
  • zajišťuje plnění požadavků jednotlivých odborů na obsazení funkčních míst a komplexní administrativu s výběrovými řízeními podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
  • zajišťuje agendu Sociálního fondu města.

 

V základním rozsahu přenesené působnosti obecního úřadu a v rozsahu pověřeného obecního úřadu:

  • přijímá zejména oznámení o shromáždění, rozhoduje o zákazu shromáždění podle zákona č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím, ve znění pozdějších předpisů
  • zajišťuje zejména organizační zabezpečení voleb, registraci kandidátních listin dle příslušných volebních zákonů a připravuje starostovi podklady pro plnění jeho úkolů podle těchto zákonů,
  • postupuje podle instrukce Českého statistického úřadu při přípravě a provedení sčítání lidu, domů a bytů,
  • zajišťuje ověřování podle zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisů nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon o ověřování), ve znění pozdějších předpisů,
  • vyřizuje došlou korespondenci související s vyhledáváním dokumentů vzniklých z činnosti bývalého Okresního úřadu Ústí nad Orlicí a z Městského úřadu Ústí nad Orlicí,
  • zajišťuje vyvěšování dokumentů na elektronické úřední desce.

Oddělení informatiky

Součástí kanceláře tajemníka je oddělení informatiky, které zejména:

  • zajišťuje koncepční rozvoj a komplexní provoz informačního systému městského úřadu včetně ochrany dat a jeho propojení a koordinaci se státním informačním systémem, s ostatními orgány a obcemi,
  • zajišťuje komplexní správu a údržbu počítačové sítě úřadu, kancelářské, výpočetní a telefonní techniky úřadu, doplňování hardwaru a softwaru včetně jejich evidence, aktualizaci webových stránek města, městského úřadu včetně Intranetu,
  • je gestorem provozu elektronické podatelny a využívání počítačových programů úřadu. 

 

Zodpovídá: Bc. Radomíra Hájková Aktualizováno dne 4. 4. 2013
Krizové řízení
Informační centrum

Informační centrum

Chcete být informováni o dění ve Vašem městě na svůj email?
Registrujte svoji emailovou adresu a my Vám budeme novinky zasílat.
Kalendář akcí
Obecné informace

Čtvrtek 25. 4. 2024
Svátek má Marek

Mapa

Město Ústí nad Orlicí
kraj: Pardubický
okres: Ústí nad Orlicí
katastr. výměra: 36,36 km2
počet obyvatel:
14 395 (31. 12. 2015)
starosta: Petr Hájek

Web kamera