Aktuálně
Kancelář tajemníka
Bc. Hájková Radomíra - Vedoucí odboru
Email: hajkova@muuo.cz
Telefon: 465 514 233, 777 736 559
Budova: A
Číslo dveří: 237
Email: hajkova@muuo.cz
Telefon: 465 514 233, 777 736 559
Budova: A
Číslo dveří: 237
Pracovní náplň: Vedoucí odboru
Břízová Lucie - Odborná referentka
Email: brizova@muuo.cz
Telefon: 465 514 235, 725 092 528
Budova: A
Číslo dveří: 207
Email: brizova@muuo.cz
Telefon: 465 514 235, 725 092 528
Budova: A
Číslo dveří: 207
Pracovní náplň: Sekretariát starosty města
Lukesová Iva - Odborná referentka
Email: lukesova@muuo.cz
Telefon: 465 514 241, 736 516 279
Budova: A
Číslo dveří: 311
Email: lukesova@muuo.cz
Telefon: 465 514 241, 736 516 279
Budova: A
Číslo dveří: 311
Pracovní náplň: Mzdová a personální agenda
Bc. Habrová Karina - Odborná referentka
Email: habrova@muuo.cz
Telefon: 465 514 236, 725 092 528
Budova: A
Číslo dveří:
Email: habrova@muuo.cz
Telefon: 465 514 236, 725 092 528
Budova: A
Číslo dveří:
Pracovní náplň: Sekretariát starosty města
Řehůřek Josef - Odborný referent
Email: rehurek@muuo.cz
Telefon: 465 514 224, 777 736 317
Budova: A
Číslo dveří: 247
Email: rehurek@muuo.cz
Telefon: 465 514 224, 777 736 317
Budova: A
Číslo dveří: 247
Pracovní náplň: Údržba referentských vozů, správce budov MěÚ, příjem oznámení o shromáždění
Kovářová Eva - Odborná referentka
Email: kovarova@muuo.cz
Telefon: 465 514 269, 736 516 269
Budova: A
Číslo dveří: 100
Email: kovarova@muuo.cz
Telefon: 465 514 269, 736 516 269
Budova: A
Číslo dveří: 100
Pracovní náplň: Podatelna - příjem a výdej písemností
Košnarová Iveta - Odborná referentka
Email: kosnarova@muuo.cz
Telefon: 465 514 200, 774 736 560
Budova: A
Číslo dveří: 100
Email: kosnarova@muuo.cz
Telefon: 465 514 200, 774 736 560
Budova: A
Číslo dveří: 100
Pracovní náplň: Podatelna - příjem a výdej písemností, správa spisovny MěÚ, vyhledávání dokumentů ve spisovně (potvrzení doby zaměstnání, výdělků...)
Smolová Alena - Odborná referentka
Email: smolova@muuo.cz
Telefon: 465 514 238, 777 736 791
Budova: A
Číslo dveří: 218
Email: smolova@muuo.cz
Telefon: 465 514 238, 777 736 791
Budova: A
Číslo dveří: 218
Pracovní náplň: Ekonomka odboru, zásobování úřadu kancelářským a ostatním spotřebním materiálem, vedení objednávek, správce budov a vybavení MěÚ, zabezpečení jejich oprav a údržby
Ing. Čajka Jiří - Oddělení informatiky - vedoucí
Email: cajka@muuo.cz
Telefon: 465 514 310, 777 736 323
Budova: A
Číslo dveří: 233
Email: cajka@muuo.cz
Telefon: 465 514 310, 777 736 323
Budova: A
Číslo dveří: 233
Pracovní náplň: informatik
Černoch Zdeněk - Oddělení informatiky - informatik
Email: cernoch@muuo.cz
Telefon: 465 514 252, 777 736 321
Budova: A
Číslo dveří: 232
Email: cernoch@muuo.cz
Telefon: 465 514 252, 777 736 321
Budova: A
Číslo dveří: 232
Pracovní náplň: Správa počítačů a počítačové sítě úřadu
Prokeš Lukáš - Oddělení informatiky - informatik úřadu,webmaster
Email: prokes@muuo.cz
Telefon: 465 514 211, 777 590 792
Budova: A
Číslo dveří: 232
Email: prokes@muuo.cz
Telefon: 465 514 211, 777 590 792
Budova: A
Číslo dveří: 232
Pracovní náplň: Správa počítačů a počítačové sítě úřadu, webmaster
Kancelář tajemníka
V oblasti samostatné působnosti:
- zajišťuje vnitřního chod Městského úřadu Ústí nad Orlicí a to zejména na úseku provozu, údržby a oprav budov, běžné údržby referentských vozidel a vedení příslušné agendy, vybavenosti úřadu technickým zařízením, nábytkem, kancelářskými potřebami, provozu podatelny, spisovny, centrální evidence uzavřených smluv,
- zajišťuje komplexní servis pro starostu, místostarosty a tajemníka úřadu,
- zajišťuje organizačně-technické činnosti spojené zejména s jednáními zastupitelstva města (dále jen „ZM“) a rady města (dále jen „RM“) a zpracovává ucelené agendy týkající se těchto jednání,
- vede evidenci zápisů z jednání komisí RM a výborů ZM,
- vede evidenci stížností a petic adresovaných orgánům města,
- zajišťuje ve spolupráci s ostatními odbory partnerské vztahy města,
- zabezpečuje dodržování platné právní úpravy o státním znaku a státní vlajce včetně vedení agendy spojené s užíváním symbolů města,
- zajišťuje komplexní mzdovou a personální agendu zaměstnanců úřadu, zaměstnanců města nezařazených do úřadu a členů ZM, RM, výborů ZM a komisí RM včetně zpracování příslušných evidencí a výkaznictví,
- zajišťuje plnění požadavků jednotlivých odborů na obsazení funkčních míst a komplexní administrativu s výběrovými řízeními podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
- zajišťuje agendu Sociálního fondu města.
V základním rozsahu přenesené působnosti obecního úřadu a v rozsahu pověřeného obecního úřadu:
- přijímá zejména oznámení o shromáždění, rozhoduje o zákazu shromáždění podle zákona č. 84/1990 Sb., o právu shromažďovacím, ve znění pozdějších předpisů
- zajišťuje zejména organizační zabezpečení voleb, registraci kandidátních listin dle příslušných volebních zákonů a připravuje starostovi podklady pro plnění jeho úkolů podle těchto zákonů,
- postupuje podle instrukce Českého statistického úřadu při přípravě a provedení sčítání lidu, domů a bytů,
- zajišťuje ověřování podle zákona č. 21/2006 Sb., o ověřování shody opisů nebo kopie s listinou a o ověřování pravosti podpisu a o změně některých zákonů (zákon o ověřování), ve znění pozdějších předpisů,
- vyřizuje došlou korespondenci související s vyhledáváním dokumentů vzniklých z činnosti bývalého Okresního úřadu Ústí nad Orlicí a z Městského úřadu Ústí nad Orlicí,
- zajišťuje vyvěšování dokumentů na elektronické úřední desce.
Oddělení informatiky
Součástí kanceláře tajemníka je oddělení informatiky, které zejména:
- zajišťuje koncepční rozvoj a komplexní provoz informačního systému městského úřadu včetně ochrany dat a jeho propojení a koordinaci se státním informačním systémem, s ostatními orgány a obcemi,
- zajišťuje komplexní správu a údržbu počítačové sítě úřadu, kancelářské, výpočetní a telefonní techniky úřadu, doplňování hardwaru a softwaru včetně jejich evidence, aktualizaci webových stránek města, městského úřadu včetně Intranetu,
- je gestorem provozu elektronické podatelny a využívání počítačových programů úřadu.
Zodpovídá: Bc. Radomíra Hájková | Aktualizováno dne 4. 4. 2013 |