Městský úřad
Městský úřad tvoří starosta, místostarostové, tajemník a zaměstnanci zařazení do příslušných odborů a oddělení úřadu.
V oblasti smostatné působnosti plní městský úřad úkoly uložené mu zastupitelstvem města a radou města. Úřad rovněž zajišťuje pomoc v činnosti výborům zastupitelstva města a komisím rady města jako například potřebné administrativní práce nebo zpracování některých podkladových materiálů.
V oblasti přenesené působnosti úřad vykonává státní správu ve věcech, jejichž projednávání a rozhodování mu bylo svěřeno výlučně zákonem.
Městskému úřadu rovněž přísluší rozhodování o poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Městský úřad Ústí nad Orlicí
| sídlo: | Sychrova ulice 16, 562 24 Ústí nad Orlicí | 
| tel.: | 465 514 111 | 
| fax: | 465 525 563 | 
| starosta: | Petr Hájek | 
| místostarosta: | Jiří Preclík | 
| místostarosta: | Ing. Michal Kokula | 
| místostarosta: | Matouš Pořický | 
| tajemník MěÚ: | JUDr. Eva Kalousková | 
Odbory městského úřadu:
- oddělení informatiky
 
- oddělení majetkových úkonů
 
6. Odbor školství, kultury, sportu, cestovního ruchu a propagace
- oddělení cestovního ruchu a propagace
 
9. Odbor dopravy, silničního hospodářství a správních agend
- oddělení správní
 
11. Odbor právní a obecního živnostenského úřadu
- oddělení sociálně-právní ochrany dětí
 
Důležité dokumenty
Úplné znění Organizačního řádu - účinnost od 1.4.2013 (ve znění Dodatku č. 7 - účinnost od 1.3.2016)
Výroční zpráva města a Městského úřadu Ústí nad Orlicí za rok 2014
Výroční zpráva města a Městského úřadu Ústí nad Orlicí za rok 2013
Výroční zpráva města a Městského úřadu Ústí nad Orlicí za rok 2012
Výroční zpráva města a Městského úřadu Ústí nad Orlicí za rok 2011
Vize Městského úřadu Ústí nad Orlicí







