Městský úřad
Městský úřad tvoří starosta, místostarostové, tajemník a zaměstnanci zařazení do příslušných odborů a oddělení úřadu.
V oblasti smostatné působnosti plní městský úřad úkoly uložené mu zastupitelstvem města a radou města. Úřad rovněž zajišťuje pomoc v činnosti výborům zastupitelstva města a komisím rady města jako například potřebné administrativní práce nebo zpracování některých podkladových materiálů.
V oblasti přenesené působnosti úřad vykonává státní správu ve věcech, jejichž projednávání a rozhodování mu bylo svěřeno výlučně zákonem.
Městskému úřadu rovněž přísluší rozhodování o poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Městský úřad Ústí nad Orlicí
sídlo: | Sychrova ulice 16, 562 24 Ústí nad Orlicí |
tel.: | 465 514 111 |
fax: | 465 525 563 |
starosta: | Petr Hájek |
místostarosta: | Jiří Preclík |
místostarosta: | Ing. Michal Kokula |
místostarosta: | Matouš Pořický |
tajemník MěÚ: | JUDr. Eva Kalousková |
Odbory městského úřadu:
- oddělení informatiky
- oddělení majetkových úkonů
6. Odbor školství, kultury, sportu, cestovního ruchu a propagace
- oddělení cestovního ruchu a propagace
9. Odbor dopravy, silničního hospodářství a správních agend
- oddělení správní
11. Odbor právní a obecního živnostenského úřadu
- oddělení sociálně-právní ochrany dětí
Důležité dokumenty
Úplné znění Organizačního řádu - účinnost od 1.4.2013 (ve znění Dodatku č. 7 - účinnost od 1.3.2016)
Výroční zpráva města a Městského úřadu Ústí nad Orlicí za rok 2014
Výroční zpráva města a Městského úřadu Ústí nad Orlicí za rok 2013
Výroční zpráva města a Městského úřadu Ústí nad Orlicí za rok 2012
Výroční zpráva města a Městského úřadu Ústí nad Orlicí za rok 2011
Vize Městského úřadu Ústí nad Orlicí